Top
Aanbiedingen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen (FAQ)

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen van I
LOVE2SHOP.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contactformulier.

VERZENDKOSTEN VRAGEN:

Hoeveel bedragen de verzendkosten in Nederland?
Nederland. 
De verzendkosten binnen Nederland bedragen: 
€ 6,95 voor pakketpost per verzending.
€ 3,75 voor brievenbuspost per verzending.

Bestaat uw bestelling uit meerdere producten betaalt u eenmaal de aangegeven verzendkosten.


Verzend u ook naar het buitenland ?
Wij verzenden uiteraard ook naar het buitenland en de verzendkosten staan vermeld tijdens het bestelproces.

België.
De verzendkosten binnen België bedragen € 8,95 voor pakketten. De klanten in België krijgen de pakketten verzekerd, veilig en snel met BPost thuis gestuurd. 
Brievenbuspost voor België is € 4,95.


De mogelijkheid tot verzenden en de verzendkosten voor Duitsland, Luxemburg en andere landen zullen spoedig toegevoegd worden.

Kan ik de producten ook ophalen ?
Afhalen is enkel op afspraak mogelijk! Ons streven is een fysieke winkel te openen. Zodra onze winkel wordt geopend, zal dit uiteraard op I
LOVE2SHOP worden aangekondigd met de nodige openingsacties.

BETALINGSVRAGEN:


Bij de producten staat de adviesprijs aangegeven. Waarop is deze gebaseerd?
De adviesprijzen zijn de door de producenten geadviseerde verkoopprijzen. Deze worden door onze leveranciers verstrekt en kunnen afwijken van andere aanbieders. 

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
U kunt het geld vooraf overmaken op onze Bankrekening, via Ideal, via PAYPAL en binnenkort ook via VISA of Mastercard creditcards. 
 
Wat is Buckarooo ?
Alle betalingen van I
LOVE2SHOP verlopen via onze betrouwbare en veilige paymentprovider Buckaroo. Wij gebruiken Buckaroo, omdat alle betalingen veilig, professioneel en snel worden afgehandeld, zodat wij ook snel uw bestellingen kunnen uitleveren. Als u bij ILOVE2SHOP betaalt, staat er dan ook Buckaroo B.V. op uw bankafschrift. Dit betekent dat Buckaroo B.V. uw betaling heeft geïncasseerd en vervolgens overgemaakt heeft aan ILOVE2SHOP. Buckaroo is dus een financiële tussenpartij en heeft geen invloed op de levering van de door u bestelde producten. Buckaroo is een zeer veilige en betrouwbare payment provider.


VERZENDINGSVRAGEN:

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
Wanneer het geld direct is overgemaakt aan I
LOVE2SHOP, kan de bestelling meestal de zelfde dag worden verzonden, waardoor u het product meestal na 1 of 2 werkdagen in huis heeft.
Wanneer een product net uitverkocht of niet op voorraad is, wordt het product direct bij onze leveranciers besteld en zo spoedig mogelijk aan u geleverd. Dit kan resulteren in een wachttijd van maximaal 8 werkdagen, vanaf het moment van betaling. U kunt uw status van de bestelling volgen door in te loggen in I
LOVE2SHOP. De verzending kunt u volgen via de PostNL of BPost Track & Trace code, die we aan u mailen, nadat de producten aan u verstuurd zijn.

Kan ik mijn bestelling ook doorsturen naar een ander adres?
Ja, u kunt een ander afleveradres opgeven tijdens het bestellen. Dit is ook ideaal voor het versturen van een cadeau aan een vriend(in) of bekende. U kunt u bestelling volgen via de PostNL Track & Trace code, die we aan u mailen, nadat de producten aan u verstuurd zijn.

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren en ophalen bij een PostNL locatie?
Op dit moment behoort dit nog niet tot de mogelijkheden van I
LOVE2SHOP

Ik heb mijn producten besteld op zaterdag of zondag. Wanneer kan ik ze dan verwachten?
De bestellingen die in het weekend worden gedaan, worden 's dinsdags (indien we de producten op voorraad hebben) verstuurd. U kunt uw bestelling daarom op z'n vroegst woensdag in huis hebben. U kunt u bestelling volgen via de PostNL Track & Trace code, die we aan u mailen, nadat de producten aan u verstuurd zijn.


De verpakking op de foto wijkt af van het geleverde product ?
Al onze foto's zijn verstrekt door onze leveranciers. Het kan voorkomen, dat de verpakking (andere parfumfles) van het product op de foto afwijkt van het geleverde product. Dit kan zijn door een speciale uitgave door de producent. Wij benadrukken, dat het bestelde product ook geleverd wordt.

RUILEN EN RETOURVRAGEN:

Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dit ? 
Dat is mogelijk. U kunt contact opnemen met ons over het defect van uw besteld product via ons mailadres:
info@ilove2shop.nl


Wij zorgen bij een terechte klacht voor een vervangend exemplaar of restitutie van het aankoopbedrag.

Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
Uiteraard heeft u recht op het retour sturen van het artikel binnen 14 dagen. Uiteraard hanteert I
LOVE2SHOP de Wet verkoop op afstand. Het artikel dient in compleet en in originele staat met de onbeschadigde originele verpakking en met bijgeleverde labels, garantiecertificaten, poetsdoekjesen etc. aan ILOVE2SHOP te worden retour gezonden. De verzenddkosten van deze retourzending dient u zelf te betalen. Uw aankoopbedrag zal dan binnen 30 dagen aan u worden overgemaakt.

Klik hier voor meer informatie over de “Wet verkoop op afstand”.

Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan hier contact met ons op via het contactformulier.

@